Fans del Vacuno aconsegueix els seus objectius després de quatre mesos de campanya

Des de Provacuno i Anafric s’ha dut a terme una experiència emocionant. S’ha realitzat el major documental a Espanya on els protagonistes són la carn i els diferents sectors o públics que li envolten. En quatre mesos ha aconseguit més de 42.000 seguidors en les xarxes socials, quan era un objectiu a més llarg termini, senyal que els fans del boví ens fem sentir.

Es tracta d’un documental dividit en 5 episodis en els quals es capta l’amor dels ramaders pels seus animals,  la vinculació dels orígens de l’ésser humà amb la carn i com el sector combat el canvi climàtic.

Aquests episodis s’han anat llançant setmanalment, però ara els trobareu tots en https://www.fansdelvacuno.es. Amb aquesta campanya li donem la volta als missatges que han afectat la reputació de la carn en general i a la de boví en concret.

Us convidem que pugueu veure els capítols i que els pugueu compartir en les vostres xarxes socials. I a més, us feu fans del boví, us ho agrairem.

Col·laboradors