Alimentaria promou la internacionalització de l’empresa agroalimentària espanyola

Alimentaria potencia la participació internacional d’empreses expositores i compradors clau en la propera edició amb l’objectiu de contribuir a l’obertura de nous mercats ia la creació d’oportunitats de negoci a tot el món. En aquest sentit, el saló té ja confirmades més de 400 empreses estrangeres que ocuparan un espai de 15.000 m², amb expositors que acudeixen per primera vegada com el Brasil, Eslovàquia, Austràlia, Canadà, Unió dels Emirats Àrabs i Puerto Rico.

Alimentaria, que tindrà lloc del 4 al 7 d’abril al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, ​​es consolida com a esdeveniment global indispensable per a la indústria de l’alimentació i les begudes espanyoles que el veuen com una palanca per a la seva estratègia comercial a l’exterior. Tot i les restriccions a la mobilitat internacional encara vigents en algunes àrees geogràfiques, professionals, companyies internacionals i delegacions de països de tot el món han mantingut la seva aposta per participar activament en aquesta convocatòria.

La propera edició d’Alimentaria se celebrarà novament al costat de Hostelco, el Saló Internacional de l’equipament per a la Restauració, Hostaleria i Col·lectivitats. Tots dos esdeveniments ocuparan més de 85.000 m2 de superfície expositiva neta i convocaran en conjunt més de 3.000 empreses expositores.

 

[vcex_button url=”#” title=”Visit Site” style=”flat” align=”left” color=”black” size=”small” target=”self” rel=”none”]TE INTERESAt[/vcex_button]

Intercarn, a punt de la plena ocupació

 

Col·laboradors