El sector porcí, a l’Eurocopa

La campanya Let Talk About Pork From Europe es bolcarà durant l’Eurocopa per explicar el rigorós model europeu de producció porcí basat en els majors estàndards de benestar animal, sostenibilitat i seguretat alimentària que té com a resultat una carn de porc de capa blanca amb més qualitat del Món.

Durant el seu segon any de campanya, Let Talk About Pork From Europe centra les seves accions en televisió i digital en el marc de la competició de futbol que més audiència va a congregar en aquest 2021. El seu objectiu és amplificar la cobertura i generar notorietat en un target intergeneracional a què presentarà # LaMejorSelección, l’onze guanyador de aperitius amb carn de porc de capa blanca per acompanyar les trobades d’Espanya i de la resta de grans partits que es disputaran fins el proper 11 de juliol.

Let Talk About Pork From Europe amplificarà les accions en digital per focalitzar-se en el target d’espanyols de 18 a 30 anys, als qui explicarà el rigorós model europeu de producció porcí que té com a resultat la carn de porc de major qualitat de mercat, aliment fonamental dins d’un estil de vida actiu, esportiu i saludable com a arguments diferencials a l’hora de la decisió de compra.

Let Talk About Pork From Europe centra les seves accions en televisió i digital en el marc de la competició de futbol que més audiència va a congregar en aquest 2021. El seu objectiu és amplificar la cobertura i generar notorietat en un target intergeneracional a què presentarà # LaMejorSelección

Col·laboradors