Els més joves, les famílies amb nens menors de 12 anys i els que tenen ingressos familiars més alts, els més propensos a consumir productes vegans, segons un estudi als EUA

Es tracta d’un estudi de la Junta de Promoció i Investigació de la Ramaderia i la carn de boví dels EUA tracta de les amenaces competitives d’aquests substituts de la carn. En una enquesta realitzada a més de 3000 residents als EUA al setembre de 2020, es destaquen les principals conclusions:

1.- Els enquestats destaquen que el gust, l’aparença, el preu i la naturalitat de la carn de boví superen en gran mesura les de les proteïnes d’origen vegetal.

2.- Les proteïnes d’origen vegetal obtenen les puntuacions més altes en benestar animal, salut i preocupacions ambientals.

3.- Proporcionar als consumidors informació detallada sobre els ingredients o el valor nutricional no afecta significativament la selecció entre l’hamburguesa de vedella i els menjars a base de plantes.

Més informació en aquest enllaç.

Col·laboradors