Èxit de la campanya de Provacuno, ‘Muy Fans de lo Nuestro’

La campanya ‘Muy Fans de lo Nuestro’, impulsada per Provacuno  per fomentar el consum de carn de boví nacional aquest estiu ha seduït a tres grans distribuïdores del país: AlcampoCoviránDIA.

Així, a més de les més de 6.000 carnisseries de tot Espanya que ya tenen els distintius per a què consumidor identifiqui el producte com a 100 % nacional, s’han sumat a la campanya les tres cadenes de distribuïdores.

Alcampo356 punts de venda físics entre hipermercats, supermercats i botigues online. DIA, per la seva banda, és la cadena d’alimentació amb la xarxa més gran de botigues a Espanya, camb més de 4.600 establiments. I Covirán, cooperativa de detallistes dedicada a la distribució alimentària, suma més de 3.000 supermercats entre Espanya i Portugal.

Més informació sobre la campanya Muy Fans de lo Nuestro

Més informació a www.eurocarne.com

Col·laboradors