INTEROVIC presenta les seves futures campanyes promocionals i la seva nova imatge corporativa

INTEROVIC ha realitzat una trobada en línia centrat en el seu balanç de el programa europeu de promoció de la carn de llet, xai i cabrit a Espanya i a Hongria (2018-2020), així com en la presentació de l’proper programa per al període 2021-2023 i de la seva nova imatge corporativa.

La jornada va ser inaugurada pel director general d’Indústria Alimentària del MAPA, José Miguel Herrero, que va voler destacar la tasca d’aquesta Interprofessional tant a nivell nacional com internacional, que ha aconseguit multiplicar per 4 la seva inversió en promoció de la carn de xai, llet i cabrit, i que ha aconseguit comptar durant tres campanyes consecutives amb fons europeus per a la realització d’aquests plans de promoció.

Per revertir la tendència baixista del consum d’oví i cabrum a Espanya, INTEROVIC ha seguit tres línies mestres d’actuació:

  • Innovar: la implicació de tot el sector a l’hora de seguir desenvolupant presentacions senzilles i fàcils. El I + D + I de producte és una peça estratègica de l’engranatge. Noves presentacions (amb la gran família de talls disponible) i formes de consum, com el Paquito de Cabra o les elaboracions de quarta i cinquena gamma.
  • Formar i fidelitzar: Les carns de llet, xai i cabrit tenen tot el necessari per satisfer a uns clients cada vegada més conscienciats a l’hora de la seva elecció. Així ho va donar a conèixer la interprofessional a al canal Horeca i de carnisseria en 32 jornades de formació per a més de 400 professionals, en 11 congressos i fires i mitjançant enviament de més 30.000 packs de material promocional, per a punt de venda, i en més de 11.000 enviaments de guies de sostenibilitat per a restaurants, amb continguts específics.
  • Comunicar: tot el contingut d’aquest programa europeu ha estat allotjat al web de la campanya, canalcordero.com. Aquest espai virtual i els seus respectius perfils a les principals xarxes socials han servit per obrir una finestra de continguts per a tots els públics objectius d’aquestes carns. A més, els espots amb els missatges de campanya han estat els protagonistes dels plans de mitjans que han generat 350 milions d’impactes, en un eix de comunicació 360º que els ha permès consolidar aquests contactes directes i indirectes amb el consumidor.

Col·laboradors