skip to Main Content

La campanya de PROVACUNO Muy Fans de lo Nuestro aconsegueix més de 68 milions d’impactes durant l’estiu

PROVACUNO, Organització Interprofessional de la Carn de Boví, ha culminat amb èxit una de les seves campanyes més ambicioses, preparada per als mesos d’estiu amb l’objectiu de fomentar el consum de la carn de boví espanyola a casa nostra, en un any marcat per la pandèmia provocada pel coronavirus. La campanya, que va arrencar el passat mes de juliol i ha continuat durant l’agost i les primeres setmanes de setembre, ha aconseguit una excel·lent repercussió. Gràcies a el suport de tot el sector, tant productors i industrials com carnisseries i cadenes de distribució líders, com Alcampo, DIA i Covirán, s’ha aconseguit augmentar les vendes de carn de boví.

Les xifres que llança el balanç de la campanya són, en paraules de Javier López, director general d’PROVACUNO, “espectaculars”. La unió fa la força i aquesta campanya ha aconseguit sumar no només al nostre sector, des del camp fins al punt de venda, sinó també a molts dels amants de la nostra carn de boví. Gràcies a l’esforç de tots, abans, durant i després de la pandèmia, Molt Fans del nostre ha aconseguit 68,3 milions d’impactes, que han resultat determinants per augmentar les vendes de la nostra carn de boví “.

Amb la idea de celebrar amb responsabilitat el retrobament amb familiars i amics després del confinament, la campanya Molt Fans del que nostre apostar per la idea que consumidors, celebrities, carnisseries, supermercats, grans superfícies i tots els amants de la carn de boví posessin tota la carn a la graella gaudint de la millor carn de boví, la nostra.

Per a això, la interprofessional ha treballat per donar la major visibilitat a aquest producte posicionat en l’elit mundial per la seva qualitat, sabor i tendresa, amb un etiquetatge perquè els consumidors puguin diferenciar-lo d’altres.

I és que, per primera vegada, la interprofessional aconsegueix unir a al sector de la distribució en una campanya, per donar suport a les accions realitzades tant en punt de venda com en els canals de Fansdelvacuno.es, on s’han realitzat sortejos d’una de les millors barbacoa portàtils de mercat, s’han ofert les millors idees per aconseguir la barbacoa perfecta i s’ha comptat amb la participació d’actors, humoristes, presentadors de televisió, periodistes, esportistes, infuencers de el món de l’alimentació i altres celebrities, qui des les seves xarxes socials també han animat a consumir la nostra carn de boví. Uns canals que compten ja amb gairebé 100.000 fans d’aquest deliciós aliment.