“L’experiència de el sector porcí en benestar animal li ha permès anticipar-se a les exigències d’administracions i consumidors”

Els professionals de sector porcí, Alberto Herranz ha explicat, el sector “ha estat els primers a entendre el benestar animal com una inversió i no com una amenaça o cost afegit”. Malgrat tot, “la major qualitat de vida dels animals es tradueix en una major qualitat dels productes que arriben a el consumidor”. Així ho ha exposat Alberto Herranz, director de la Interprofessional de l’Porcí de Capa Blanca (Interporc), durant la seva intervenció, ahir a la tarda, en la jornada tècnica online organitzada per FIGAN sota el títol “La ramaderia Intensiva; reptes i desafiaments a nivell global, 2021-2025 “.

El director d’Interporc s’ha mostrat convençut que aquest treball realitzat pel sector en matèria de benestar animal, “que ha convertit el nostre país en referent mundial, també ha contribuït a donar un impuls a l’agenda política i social en aquesta matèria” , el que evidencia el fet que a la Unió Europea estiguin sobre la taula etiquetats de benestar animal que milloren i amplien les exigències normatives actuals.

El treball que “porten realitzant des de fa anys els professionals de l’porcí de capa blanca espanyol en matèria de benestar animal, ha permès a el sector espanyol anticipar-se a les exigències de les administracions i consumidors”.

El director d’Interporc s’ha mostrat convençut que aquest treball realitzat pel sector en matèria de benestar animal, “que ha convertit el nostre país en referent mundial, també ha contribuït a donar un impuls a l’agenda política i social en aquesta matèria” , el que evidencia el fet que a la Unió Europea estiguin sobre la taula etiquetats de benestar animal que milloren i amplien les exigències normatives actuals.

 

Col·laboradors