skip to Main Content

Moralejo Selección promociona el seu producte estrella per al Nadal, la família Asadofácil, amb una divertida campanya: L’Agosarat del Xai

Cada vegada en més llars, el Asadofácil de Moralejo Selección és la salvació per als nombrosíssims menjars i sopars nadalencs. Amb un sistema de cuinat premiat per la seva innovació a nivell internacional, una ampliada família de productes i una divertida promoció, el Asadofácil està de moda. La promoció es podrà veure en diferents suports incloent la renovada pàgina web www.moralejoseleccion.com, on la companyia ha mostrat tota la seva innovació i capacitat productiva, a través dels nombrosos productes oferts en més de 30 països.

Campanya de promoció dels nous productes de Moralejo Selección.

A més de les ja tradicionals cama de xai, espatllacostillar de llet i xai, també es poden gaudir de dos diferents i saborosos talls, inspirats en la cuina francesa i brasilera: la picanya i l’entrecot de xai. Els Asadofácil es cuinen en la meitat de temps, perquè la peça es presenta ja llesta per a rostir en el forn en el seu propi envàs, amb el que no taca ni provoca fums. Aquesta tècnica de cuinat ha rebut premis i reconeixements en els esdeveniments internacionals més importants del sector d’Europa i Àsia.

Per al seu llançament en aqustes dates nadalenques s’ha apostat per la campanya L’Agosarat del Xai, una divertida promoció que té com a protagonistes als milers de cuinetes que han decidit que els sopars o menjars de Nadal, són el millor moment per a aprendre a cuinar.