skip to Main Content

Posen en marxa al Regne Unit una campanya per contrarrestar les informacions negatives de la carn vermella

Organismes com AHDB, Quality Meat Scotland (QMS) i Hybu Cig Cymru (HCC) – Meat Promotion Wales, hna dut a terme un seguit d’activitats en els últims 12 mesos per ajudar a contrarestar la desinformació en els mitjans de comunicació sobre el paper de la carn vermella a la dieta, proporcionant informació basada en l’evidència científica als consumidors sobre els importants beneficis per a la salut que proporcionen la carn de boví, xai i porc.

Missatges positius i xarxes socials

Els missatges positius de la campanya van continuar arribant a grans audiències a les xarxes socials amb el seu programa Blue Monday, recordant als seguidors que la carn de vedella, xai i porc contenen naturalment minerals i vitamines essencials com ferro, vitamina B12, B6, niacina ( B3), riboflavina (B2) i àcid pantotènic (B5), que pot ajudar a reduir el cansament i la fatiga. Metges reconeguts al país per la seva faceta mediàtica com el Dr. Alex George de Love Island i la nutricionista Dra. Priya Tew, van acudir a Instagram per informar els seus 1,7 milions de seguidors sumats sobre aquestes propietats. El contingut es va veure més de 510.000 vegades.

AHDB, QMS i HCC també han seguit col·laborant amb èxit amb micro influencers, treballant amb BritMums per arribar a audiències socials més petites però encara més compromeses, específicament mares de nens i adolescents, per promoure receptes saludables amb carn de boví, xai o porc. El contingut ha arribat a més d’1 milió d’usuaris a Facebook, Instagram i llocs de blocs, i el 98% dels usuaris compromesos està d’acord en que és probable que provin les receptes a casa com a resultat de les publicacions.

Més informació en aquest enllaç de la revista Eurocarne.