skip to Main Content

PROVACUNO llança la campanya ‘Molt Fans del que és nostre’

PROVACUNO, Organització Interprofessional de la Carn de Boví, ha preparat per a aquests mesos d’estiu una campanya que busca fomentar el consum de la carn de boví espanyola al nostre país. Després de mesos de confinament al sector llança Molt Fans del que és nostre per animar a reunir-nos gaudint al voltant de la carn de boví  l’anomenada nova normalitat.

 

Amb l’arribada de l’estiu i la fi de l’estat d’alarma, la campanya llançarà diverses promocions i accions en punt de venda, mitjans de comunicació, xarxes socials i web de www.fansdelvacuno.es perquè els usuaris coneguin les bondats de la carn de boví espanyola, considerada la millor del món per la seva tendresa, sabor i qualitat, per la diversitat de les seves races repartides per tot el territori i per la versatilitat dels seus diferents talls, que conviden a compartir moments inoblidables al voltant de la taula.

 

Presentació de la campanya, a Lleida

L’acte de presentació de la campanya ha tingut lloc aquest matí al restaurant La Boscana (Bellvís, Lleida), amb la presència de president i de director general de PROVACUNO, Eliseu Isla i Javier López, respectivament. A més, en l’acte van participar via online José Miguel Herrero, director general de la Indústria Alimentària, de el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació; i la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà.

 

Campanya vital per al sector

Eliseu Isla, president de PROVACUNO, la campanya Molt Fans del nostre és vital per al sector: “Després de tantes setmanes sense poder gaudir, volem promoure una acció que molts estem esperant amb il·lusió: la de seure en una taula amb amics i familiars i gaudir d’un banquet conjunt, al voltant d’una barbacoa, una graellada … amb carn de boví de màxima qualitat “.

 

Sector estratègic

Entre les accions que es van a realitzar en les pròximes setmanes, destaca el nou etiquetatge de campanya, Molt Fans del que és nostre, que identificarà la carn als lineals de supermercats i carnisseries per diferenciar-la, i continuar donant suport a un sector que ha estat capaç de autoabastir a tota la població sense necessitat de dependre d’altres països. “Un sector estratègic, essencial i que entre tots hem de continuar apostant per ell. I la millor manera de donar suport és triar el que és nostre, el de tots, la teva carn de boví “, ha insistit Javier López, director general de PROVACUNO.

PROVACUNO comptarà per primera vegada amb el suport de la distribució i amb la participació de carnisseries de tot Espanya.